عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



کیفیت مطالب واطلاعت چگونه است؟آیا راضی هستید؟

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 161
بازدید هفته : 249
بازدید ماه : 1162
بازدید کل : 774365
تعداد مطالب : 226
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1

Yahoo Invisible Detector


نرم افزاري كه به تازگي نسخه به روز شده آن براي مشاهده و مديريت فايل هاي PDF ارائه شده است Adobe Acrobat Reader نام دارد. كاربران در اين ابزار فقط قابليت مشاهده فايل هاي PDF را دارند. اما نمي توان از امكاناتي مانند چاپ اسناد، برش آن ها، كپی محتویات و بسياري قابليت ديگر چشم پوشي كرد. مهم ترين قابليتي كه در اين ابزار و در نسخه جديد ارائه شده است مديريت اسناد و آپلود و ساخت آن ها در سايت Acrobat است. پس از نصب اين نرم افزار نرم افزار Adobe Air هم در سيستم شما نصب خواهد شد كه با استفاده از آن و آيكني كه با نام Acrobat در دسكتاپ سيستم عامل شما ظاهر مي شود مي توانيد سايت Acrobat را در سيستم خود و به صورت آماده به اجرا داشته باشيد. در اين سايت كاربران مي توانند پس از عضويت در سايت اسناد PDF خود را آپلود و به اشتراك بگذارند. همچنين مي توانند اسنادي با فرمت PDF و به صورت آنلاين تهيه نمايند. اين نرم افزار محيط كاربري بسيار ساده اما در عين حال جذابي دارد. اين نرم افزار برخلاف نرم افزار Adobe Acrobat Pro Extended حجمي بسيار پائين دارد كه باعث بالا رفتن كارايي سيستم مي شود. همچنين نرم افزار فوق بر خلاف Adobe Acrobat Pro Extended كه با قيمت 449 دلار عرضه مي گردد، به صورت رايگان عرضه مي شود. محیط كاربری این نرم افزار بصورتی ساده و در عین حال پیشرفته طراحی شده و امكانات مختلفی از جمله چاپ اسناد، برش آن ها، كپی محتویات و بسیاری قابلیت های دیگر را در اختیار كاربر قرار می دهد.همچنین استفاده از این نرم افزار نیاز به تخصص خاصی ندارد، چرا كه پس از نصب برنامه، بصورت خودكار كلیه فایل های PDF موجود در هارد دیسك سیستم را تحت پوشش خود قرار داده و در هنگام برخورد كاربر به این فایل ها، با یك دابل كلیك ساده اجرا شده و محتویات فایل را به نمایش می گذارد. لازم به ذكر است كه ویرایش جدید Adobe Reader، دارای قابلیت شتاب دهندگی به واحدهای پردازش گرافیکی (GPU) میباشد، که قادر است محتوای فایل های PDF، مانند تصاویر گرافیکی و سه بعدی را با کیفیت مطلوب تری به نمایش گذارد. اين نرم افزار با اندكي تغييرات جزيي نسبت به ويرايش هاي قبلي ارائه شده است. 

قابليت هاي كليدي نرم افزار Adobe Reader v10.0.0.1 :
- مشاهده ساده و آسان اسناد PDF
- رايگان بودن نرم افزار
- استفاده بسيار آسان از نرم افزار
- ارتباط سريع و آسان با Acrobat.com
- قابليت پشتيباني از جديدترين تكنولوژي هاي به كار رفته در اسناد PDF
- شتاب دهنده گرافيكي در نسخه ي جديد
- قابليت چاپ اسناد
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...

قيمت: رايگان
دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم - 34.8 مگابايت | لينک كمكي
پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com
دانلود براي سيستم عاملهاي ديگر
سايت سازنده
لينک منبع

 



:: موضوعات مرتبط: مشاهده و خواندن فایل های PDF با Adobe Reader v10.0.0.1 , ,
:: بازدید از این مطلب : 1288
<-PostRate->
|
امتیاز مطلب : <-PostRateResult->
|
تعداد امتیازدهندگان : <-PostRateCount->
|
مجموع امتیاز : <-PostRateTotal->
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 

عناوین دو هفته نامه گیم لند شماره 14:
اخبار:
بازی و زندگی:
Ps Vita
VGA 2011
نقد و بررسی :
Ravong Rabbids: Alive & Kicking
Anno 2070
Mario Kart 7
Tirne 2
Serious Sam 3 BFE

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید.



:: موضوعات مرتبط: دانلود رایگان مجله گیم لند شماره 14 - بهمن ماه 90 , ,
:: بازدید از این مطلب : 921
<-PostRate->
|
امتیاز مطلب : <-PostRateResult->
|
تعداد امتیازدهندگان : <-PostRateCount->
|
مجموع امتیاز : <-PostRateTotal->
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

امروزه نرم افزارهاي امنيتي فراواني روانه ي بازار شده اند و اين درحالي است که بيش از 99 درصد آن ها تنها در صورتي قادر خواهند بود تا امنيت کاملي را براي شما فراهم نمايند که به صورت مکرر و پيوسته آپديت و به روز شوند تا با به دست آوردن آخرين بانک اطلاعاتي فايل هاي مخرب و روش هاي مقابله با آن ها بتوانند از سيستم شما محافظت کرده و از نفوذ انواع اين گونه فايل هاي مخرب به سيستمتان جلوگيري نمايند تا امنيت سيستم شما حاصل شده و در مقابل اين گونه خطرات بيمه شود. حال همان طور که مي دانيد به روز رساني اين بسته ها و نرم افزارهاي امنيتي به دو صورت آنلاين، که متداول ترين راه ممکن بوده ولي به خاطر حجم هاي بالاي اين گونه آپديت ها در مرحله ي اول و سرعت هاي پايين اينترنت و ساير مشکلات، همچون قطع شدن و عدم وجود امکان ادامه ي دانلود براي بسياري از کاربران کاري بسيار کسل کننده و دشوار محسوب شده و کمتر توسط افراد مورد استفاده قرار مي گيرد و روش دوم يعني به صورت آفلاين که به خاطر داشتن مزيت هاي فراواني همچون امکان ادامه ي دانلود در صورت قطع شدن، امکان استفاده از آن براي بي نهايت سيستم، سرعت بسيار بالا، امکان استفاده از آن ها پس از نصب مجدد ويندوز و هزاران مزيت ديگر طرفداران بسياري داشته و بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد انجام مي پذيرد. حال از آنجايي که يافتن آپديت هاي آفلاين به روز و مطمئن نيز خود مشکلي است که بسياري از کاربران با آن دست و پنجه نرم مي کنند گروه پر توان آسان دانلود قصد دارد تا با ايجاد روشي جديد و با ارائه ي آپديت هاي آفلاين نرم افزارهاي امنيتي محبوب و پرقدرتي همچون Nod32، Kaspersky و Mcafee با لينک مستقيم و براي نسخه ها و ورژن هاي مختلف و به روز رساني هر چند وقت يک بار آن ها اين مشکل کاربران را نيز برطرف نموده و باز هم خدمتي به شما دوستان عزيز آسان دانلودي نمايد تا بتوانيد بسته هاي امنيتي خود را بروز نگه داشته و سيستم خود را در مقابل خطرات محافظت نماييد. همان طور که می دانید شرکت Mcafee یکی از قدیمی ترین شرکت های است که در زمینه ی امنیت سیستم ها سابقه ی فراوانی داشته و افراد بسیاری در دنیا و حتی ایران از بسته های امنیتی این شرکت توانا استفاده می کنند ولی از آنجایی که این شرکت محصولات خود را برای کاربران ایرانی تحریم نموده و کاربران عزیز را با مشکلات بسیاری روبه رو ساخته سعی کردیم تا با ارائه ی بسته های امنیتی و همچنین آپدیت های آفلاین و به روز این شرکت توانا رفاه شما دوستان عزیز و امنیت سیستمتان را فراهم نماییم و اکنون نیز بسته ی آپدیت آفلاینی را ارئه نمودیم تا بتوانید تمام ورژن های هشت McAfee VirusScan را به روز نمایید.





طريقه ی استفاده از فایل های آپدیت : پس از دریافت فایل و خارج کردن آن از حالت فشرده تنها کافیست آن را اجرا کنید تا آنتی ویروس شما به صورت آفلاین روز شود. این فایل فقط بر روی نسخه Enterprise کار می کند.

قيمت: رایگان
دانلود رايگان آپدیت آفلاین با لینک مستقیم - 122 مگابايت
پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com
بحث پيرامون اين مطلب در انجمن
سايت سازنده
لينک منبع
 



:: موضوعات مرتبط: آپدیت آفلاین محصولات شرکت McAfee , ,
:: بازدید از این مطلب : 937
<-PostRate->
|
امتیاز مطلب : <-PostRateResult->
|
تعداد امتیازدهندگان : <-PostRateCount->
|
مجموع امتیاز : <-PostRateTotal->
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر Eset NOD32 یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل 1 تا 2 ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است ؛ برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایل آبدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد. البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و کرک ها دارد. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف Kaspersky را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید.

 طريقه ي استفاده از فايل هاي آپديت 

قيمت: رايگان

Kaspersky Internet Security 2011
دانلود رايگان با لينك مستقيم - 123مگابايت
Kaspersky Anti-Virus 2011
دانلود رايگان با لينك مستقيم - 115 مگابايت
Kaspersky PURE v9
دانلود رايگان با لينك مستقيم - 115 مگابايت
Kaspersky Internet Security 2012
دانلود رايگان با لينك مستقيم - 123مگابايت
Kaspersky Anti-Virus 2012
دانلود رايگان با لينك مستقيم - 123 مگابايت

پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com
بحث پيرامون اين مطلب در انجمن
شماره کرک های جدید نرم افزار
سايت سازنده
لينک منبع



:: موضوعات مرتبط: آپدیت آفلاین آنتی ویروس Kaspersky , ,
:: بازدید از این مطلب : 829
<-PostRate->
|
امتیاز مطلب : <-PostRateResult->
|
تعداد امتیازدهندگان : <-PostRateCount->
|
مجموع امتیاز : <-PostRateTotal->
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

سرور آپدیت محصولات ESET توسط نرم افزار ک راه اندازی و فعال شد




همان طور که می دانید نرم افزار ک در ارائه خدمات با کیفیت نرم افزار در بین سایتهای نرم افزار در کل اینترنت و نه فقط در مقایسه با سایتهای ایرانی، با بهره گیری از خلاقیت تیم فنی خود و بدون استفاده از محتویات سایتهای دیگر و کپی از آنها، شیوه ای نو را در ارائه نرم افزارها در پیش گرفت.



هر چند این شیوه توسط سایتهای ایرانی دیگر مورد تقلید قرار گرفت ولی نرم افزار ک با تلاش خستگی ناپذیر و تکیه بر نوآوری های خود معتقد است که سایتی می تواند بهترین باشد که دنباله رو دیگران نبوده و تلاش آنها را به نام خود تمام نکند.



نرم افزار ک می خواهد آنقدر پرتلاش و مبتکر و خلاق و فعال باشد که سایتهای دیگر حتی فرصت کپی کردن از نرم افزار ک را نداشته باشند.



نرم افزار ک می خواهد نشان بدهد که تولید برنده است و کپی به نتیجه ای نمیرسد و کاربران اینترنتی هم نشان داده اند که تفاوت ها را بسیار خوب درک می کنند.



در این راستا نرم افزار ک اقدام به راه اندازی سرور آپدیت رایگان برای آنتی ویروس محبوب کاربران اینترنت یعنی محصولات امنیتی شرکت ESET با نامهای NOD32 و Smart Security کرده است.

همان طور که در نظر سنجی های قبلی نرم افزار ک مشاهده کردید آنتی ویروس NOD32 بیشترین طرفدار را در بین کاربران اینترنتی دارد.


نرم افزار ک اولین سایتی است که آپدیت های آفلاین NOD32 و Smart Security را به صورت کم حجم، منظم(هفته ای دوبار- در روزهای شنبه و سه شنبه) ارائه می کند که این کار باز هم توسط سایتهای دیگر تقلید شد ولی هنوز کاربران منبع اصلی را نرم افزار ک می دانند و از این آپدیت ها استقبال زیادی می کنند.



کاش به جای کپی و تقلید از هم به فکر برطرف کردن نیاز و پرکردن خلا نرم افزاری کاربران اینترنتی کشورمان بودیم.

کاش به جای کسب مهارت در پائیدن و خوب جمع کردن از سایتهای دیگر کمی تولید محتوا می کردیم.

کاش به جای ضربه زدن به سایتهایی که می خواهند کار جدید ارائه کنند رقابتی سالم در جهت پیشرفت خودمان و کشورمان برقرار می کردیم.



و اما مطلب اصلی:

سرور آپدیت نود32 راه اندازی شد. تنظیمات طوری انجام شده است که آپدیت جدید این نرم افزار با اختلاف حداکثر 2 ساعت بر روی سرور نرم افزار ک جهت دانلود کاربران آماده است. این آپدیت مانند نسخه آفلاین برای کلیه نسخه های 3 و 4 نرم افزارهای NOD32 و Smart Security قابل استفاده است.



روش تنظیم NOD32‌ و Smart Security جهت دریافت آپدیت:

به طور خلاصه:

باید سرور آپدیت این نرم افزار را بر روی http://dl.softgozar.com/eset_upd_softgozar2 تنظیم کنید و بدون نیاز به هیچ Username و Password با اتصال به اینترنت آنتی ویروس خود را به روز کنید.



شرح کامل:

نرم افزار NOD32 یا Smart Security را اجرا کنید. در ستون سمت چپ بر روی Setup کلیک کنید. بر روی گزینه Enter entire advanced setup tree کلیک کنید. اگر چنین گزینه ای نبود بر روی Toggle Advanced Mode کلیک کرده و yes را بزنید و بعد بر روی Enter entire advanced setup tree کلیک کنید. به قسمت Update بروید. بر روی Edit کلیک کنید. در قسمت Update Servers آدرس http://dl.softgozar.com/eset_upd_softgozar2 را وارد و Add را بزنید. OK و بار دیگر OK را بزنید. به قسمت Update در نرم افزار بروید و بر روی Update Virus Signature Database را بزنید.






در نسخه 5 دکمه Edit برای ویرایش سرور غیر فعال است. برای فعال کردن آن به ترتیب زیر عمل کنید:

در حالت Safe Mode به این کلید در رجیستری بروید:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\ESET\ESET Security\CurrentVersion\Info ]

و مقدار PackageFeatures را روی 1 بگذارید.

با این کار دکمه Edit فعال می شود و هم می توانید از سرور آپدیت رایگان استفاده کنید و هم مسیر فولدر آپدتهای آفلاین را به آن بدهید.

برای ورود به Safe Mode قبل از بالا آمدن ویندوز چند بار کلید F8 را بزنید. برای ورود به رجیستری دستور regedit را اجرا کنید.





برای رفع مشکل نارنجی شدن آیکون آنتی ویروس، در تنظیمات نرم افزار به قسمت System Updates بروید و آن را بر روی No Updates قرار دهید.




نکات مهم:

1- آپدیت جدید بر روی سرور نرم افزار ک حداکثر 1 ساعت بعد از آپدیت شدن سرورهای نود32 قابل استفاده است.

2- ممکن است به دلیل پایین بودن سرعت اینترنت شما اتصال به سرور برقرار نشود و اپدیت صورت نگیرد. در این موارد باید دوباره بر روی کلید آپدیت کلیک کنید. این مشکل ممکن است در مورد سرور اصلی نود32 نیز پیش بیاید.

3- گاهی ممکن است آپدیت کردن شما همزمان با آپدیت شدن سرور نرم افزار ک باشد و آپدیت با موفقت به اتمام نرسد که باید مجددا آپدیت را انجام دهید تا تکمیل شود.

4- Uptime سرور انتخاب شده نزدیک به 100 است و هیچ محدودیت پهنای باندی ندارد و از نظر پاسخگویی به مراجعان توانایی بسیار بالایی دارد.

5- آپدیت ارائه شده هم برای نسخه های 32 بیتی و هم 64 بیتی قابل استفاده است.

6- در مواردی ممکن است آنتی ویروسی که از سرور نرم افزار ک آپدیت می شود سریعتر از آنتی ویروسی که از سرور نود32 آپدیت می شود به روز شود. این حالت به دلیل عدم هماهنگی آپدیت ها در سرورهای نود32 است.



تفاوت آپدیت از سرور نرم افزار ک با آپدیت از سرور نود32:

برای آپدیت از سرور نود 32 نیاز به Username و Password معتبر دارید که اینها هم بعد از مدتی از کار می افتند و باید جایگزین شوند یا از برنامه هایی برای جایگزین کردن انها استفاده کنید. اما سرور آپدیت نرم افزار ک نیاز به هیچ گونه Username و Password ندارد. اگر هم در آینده قرار داده شود ثابت است و تغییری نمی کند.



تذکرات:

1- این سرویس به صورت آزمایشی راه اندازی شده است و ادامه پیدا کردن آن بستگی به عوامل مختلفی دارد.

2- سرویس ارائه شده پس از 4 روز تست همه جانبه به کاربران عرضه شده است.

3- در صورت قرار دادن پسورد برای آپدیت و تغییر در آدرس آپدیت و ... این صفحه به روز می شود.

4- مشکلات احتمالی خود را با این روش آپدیت در بخش ارتباط با ما مطرح کنید.





این هم راه حلی برای کسانی که با بالا بودن حجم آپدیت های آفلاین و تهیه Username و Password جهت آپدیت محصولات ESET مشکل دارند و با تلاش و پیگیری چند ماهه نرم افزار ک به نتیجه رسید.


 



:: موضوعات مرتبط: آپدیدت اتومات نود 32 , ,
:: بازدید از این مطلب : 966
<-PostRate->
|
امتیاز مطلب : <-PostRateResult->
|
تعداد امتیازدهندگان : <-PostRateCount->
|
مجموع امتیاز : <-PostRateTotal->
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

با سلام

شما می توانید هر 10 روز آپدیدت تمامی آنتی ویروس ها را به صورت آفلاین از طریق این وب دانلود واستفاده کنید.

-----------------------------------------------------

وبرای دوستانی که آنتی ویروس نود32 استفاده می کنند؟

راه حلی زیبا و رایگان برای آنها مهیا ساخته ایم آنها می توانند از طریق این وب آنتی ویروس نود32 خود را آپدیت آنلاین  آتومات کنند برای اتومات کردن آنتی ویروس خود به موضوعات مطالب مراجعه کنید.

مدیریت وب



:: بازدید از این مطلب : 1291
<-PostRate->
|
امتیاز مطلب : <-PostRateResult->
|
تعداد امتیازدهندگان : <-PostRateCount->
|
مجموع امتیاز : <-PostRateTotal->
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

با سلام خدمت شما عزیزان بیننده این سایت

اینجانب مدیریت سعی داشته تا وبلاگ یا وبسایتی طراحی کند که شما عزیزان بیننده

بتوانید نهایت استفاده را از این وب داشته باشید

در ضمن شما می توانید به رایگان تمامی نرم افزار های مد نظر خود دانلود کنید

درصورت هرگونه درخواست فقط کافی است در قسمت نظر درخواست خود را مطرح کنید

تا ما در اولین فرصت به درخواست شما رسیدگی وآن را رایگان انجام دهیم.

ما منتظر نظرات شما عزیزان هستیم ... 



:: بازدید از این مطلب : 917
<-PostRate->
|
امتیاز مطلب : <-PostRateResult->
|
تعداد امتیازدهندگان : <-PostRateCount->
|
مجموع امتیاز : <-PostRateTotal->
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 

 

آپدیت آفلاین آنتی ویروس Nod32 کد ۶۸۸۷

ٍESET NOD32 Offline Update 6887

28 بهمن ماه ۱۳۹۰
 

بهمن ماه ۱۳۹۰

حتما همه شما دوستان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ Nod32 رو می‌شناسین. مزیت این نرم افزار سبک بودن و قابلیت شناسایی انواع ویروسها می‌باشد. ما امروز آخرین آپدیت آفلاین این آنتی ویروس رو براتون گذاشتیم که شما بعد از دانلود به راحتی می‌توانید آنتی ویروس خودتونو آپدیت کنین. این فایل‌ها هم نرم افزار NOD32 و هم Smart Security را در کلیه نسخه‌های ۳٫x و ۴٫x و همچنین نسخه ۵ را به روز می‌کند. شما هم اکنون می‌توانید آپدیت نود ۳۲ را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

.


روش به روز رسانی NOD32 و Smart Security
1- فایل قرار داده شده روی سایت را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید.
۲- فولدر ESET Update را در ریشه یکی از درایوها مانند C کپی کنید.
۳- در داخل آنتی ویروس NOD32 و یا Smart Security در قسمت Setup بر روی Toggle Advanced Mode کلیک کنید. Yes را انتخاب کرده و بر روی Enter entire advanced setup tree کلیک کنید.
۴- به قسمت Update‌ بروید.
۵- بر روی Edit کلیک کنید.
۶- مسیر فایلهای Update مانند C:Nod32_Offline_Update را وارد کرده و بر روی Add ‌و سپس OK و دوباره OK کلیک کنید.
۷- در داخل برنامه و در قسمت Update‌ بر روی Update Virus Signature database کلیک کنید.
۸- برنامه بدون مشکل و به روز می‌شود.



روش فعال سازی آپدیت آفلاین در ورژن ۵ :
ابتدا ویندوز را ریستارت می‌کنیم دکمه f8 را پشت سر هم می‌زنیم تا صفحه ای سیاه رنگ می‌اید با کلید‌های جهت دار قسمت safe mode را انتخاب کرده ودکمه enter را می‌زنیم بعد پیغام می‌دهد بعد دو تا کادر می‌اید کادر دوم مربوط به نام کاربری است انتخاب می‌کنیم پیغام yes را انتخاب می‌کنیم بدین ترتیب وارد بخش safe mode می‌شویم حال در قسمت run منوی استارت نوشته ای می‌نویسم regedit بعد دکمه ok را می‌زنیم حال وارد بخش رجیستر می‌شویم
به مسیر زیر برید:
HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREESETESET NOD32CurrentVersionInfo

3. فایل PackageFeatures رو باز کنید و عدد ۳ رو به ۱ تغییر بدید



نکات:
۱- برای این به روز رسانی نیازی به Username و Password وجود ندارد.
۲- این Update هم نسخه‌های ۳۲ بیتی (x86) و هم ۶۴ بیتی (x64) را به روز می‌کند.
۳- این Update ‌فقط مخصوص نسخه‌های ۳ و ۴ و ۵ این نرم افزار است و نسخه ۲ را به روز نمی‌کند.



توجه: فایل مربوط به نسخه ESET Smart Security میباشد.
 

حجم: ۴۲ مگا بایت

دانلود: دانلود مستقیم برای نسخه‌های ۳ و ۴ و ۵

رمز: www.yasdl.com

منبع: یاس دانلود

 

 



:: موضوعات مرتبط: آپدیت نود32 , ,
:: بازدید از این مطلب : 1339
<-PostRate->
|
امتیاز مطلب : <-PostRateResult->
|
تعداد امتیازدهندگان : <-PostRateCount->
|
مجموع امتیاز : <-PostRateTotal->
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

نام یک نرم افزار حفاظتی قدرتمند از کمپانی معروف McAfee می باشد که نام آن برای کاربران دنیای نرم افزار و اینترنت ناشناخته نیست و محصولات امنیتی این شرکت همیشه مورد استفاده افراد حرفه ای بوده است. در این نرم افزار قدرتمند که نسخه ۲۰۰۹ آن به تازگی برای کاربران ارائه شده است می توان اقدامات مدیریتی امنیتی مناسبی را بر روی یک شبکه اعمال نمود.

از ویژگی های این نرم افزار می توان به توانایی اعمال سیستم های امنیتی یکپارچه و تعریف شده توسط مدیر بر روی سیستم های شبکه ، شناسایی نقاط ضعف و آسیب پذیری های شبکه تحت نظارت و معرفی آن ها به مدیریت ، توانایی مدیریت آسان بر شبکه با استفاده از ابزارهای موجود در برنامه ، توانایی جلوگیری و کاهش حملات ۰day ( حملاتی که بر روی نقاط ضعف عمومی نشده بر روی سیستم ها صورت می گیرد ) به سیستم ها با بهبود قسمت دفاعی و دفع اکسپلویت های مخرب به صورت خودکار و تحلیل آن توسط نرم افزار و اقدام به Patch نمودن نقطه آسیپ پذیر ، شناسایی rootkit ها و نابودی آن ها ، توانایی استفاده از اینترنت و وب سایت ها توسط کاربران شبکه با اطمینان با استفاده از ابزار هشدار دهنده در مورد وب سایت های خطرناک احتمالی و آگاه سازی آن ها و غیره اشاره نمود.


 

 

 

برای دانلود به ادمه مطلب مراجعه کنید.



:: موضوعات مرتبط: بسته امنیتی مکافی McAfee Total Protection 2009 , ,
:: بازدید از این مطلب : 696
<-PostRate->
|
امتیاز مطلب : <-PostRateResult->
|
تعداد امتیازدهندگان : <-PostRateCount->
|
مجموع امتیاز : <-PostRateTotal->
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

دانلود نرم افزار امنیتی Kaspersky Internet Security 2012 v12.0.0.374 And Kaspersky Anti Virus 2012 Beta v.12.0.0.374 

با توجه به اینکه یکی از اصلی ترین راه هایی که موجب آلودگی سیستم به ویروس و یا هر بدافزار دیگری می شود ، شبکه ی اینترنت است. لذا این مسئله نیازمند توجه ویژه کاربران و تولید کنندگان نرم افزارهای امنیتی است تا میزان خطرات احتمالی را تا حد امکان پایین بیاورند. Kaspersky Internet Security یکی از بهترین نرم افزارهای امنیتی در این زمینه است که توسط شرکت روسی Kaspersky تولید و روانه بازار شده است و جدیدترین نسخه آن را امروز برای شما آماده کرده ایم. این نرم افزار قارد به جلوگیری از نفوذ هرگونه ویروس ، تروجان و دیگر بدافزارها و مخرب های مختلف از راه های مختلف و به خصوص اینترنت به سیستم شما است. به طور کلی این نرم افزار هرآنچه که برای یک وبگردی امن به آن نیازمندید را فراهم آورده تا با خیالی آسوده در اینترنت به گشت و گذار بپردازید و نگران آلوده شدن سیستم خود نباشید. در صورت وجود ویروس و یا هرگونه بدافزار دیگری ، می توانید سیستم خود را توسط این نرم افزار اسکن نموده و از وجود هرگونه ویروس پاکسازی نمایید. همچنین Kaspersky Anti Virus محصول معروف و محبوب شرکت کسپراسکای نیز در این مجموعه وجود دارد که شامل ابزارهایی چون Anti-virus, Anti-rootkit, Anti-spyware, Anti-spam, Firewall, LinkScanner, E-mail-scanner, Web Skjold, Resident Shield است. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت نرم افزارک دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
 



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار امنیتی Kaspersky Internet Security 2012 v12.0.0.374 And Kaspersky Anti Virus 2012 Beta v.12.0.0.374 , ,
:: بازدید از این مطلب : 720
<-PostRate->
|
امتیاز مطلب : <-PostRateResult->
|
تعداد امتیازدهندگان : <-PostRateCount->
|
مجموع امتیاز : <-PostRateTotal->
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

ضدویروس شید-آنتی ویروس ایرانی 

شاید اسم ضد ویروس شید به گوشتون خورده باشه و یا شاید خبر این آنتی ویروس ایرانی را در تلویزیون یا رادیو دیده یا شنیده باشید. اگر نشنیده اید تنها کافی است آنتی ویروسی را در نظر بگیرید که همزمان با دو موتور NOD32 و Avira (که هر کدام جزء قوی ترین ها هستند) اسکن هایش را انجام می‌دهد و در کنار اینها تعدادی سیستم هوشمند برای سرعت بخشیدن به این همه قدرت دارد و تمام اینها توی یک محیط ساده، زیبا و فارسی قرار گرفته است که برای تمامی افراد قابل استفاده است. چیزی که در حال حاضر در ذهن تصور کرده اید ضد ویروس شید است. به علاوه شما می توانید رایگان آن را دانلود و حتی یک بار بروزرسانی کنید و حتی سیستم خود را پاکسازی نمایید. این ضد ویروس حدود ۹ ماه دوره ی آزمایشی داشته و ۳ ماه هم میشه که وارد مرحله فروش شده و به قول معروف امتحانش رو پس داده. برای استفاده از این نرم افزار می تونید آن را مستقیما از لینک زیر دانلود کنید.

دانلود ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: ضدویروس شید-آنتی ویروس ایرانی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1999
<-PostRate->
|
امتیاز مطلب : <-PostRateResult->
|
تعداد امتیازدهندگان : <-PostRateCount->
|
مجموع امتیاز : <-PostRateTotal->
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

دانلود NodLogin v10.0.6 x86-x64 - نرم افزار دریافت و آپدیت خودکار Username و Password آنتی ویروس Nod32 

با توجه به زیاد شدن ویروس های کامپیوتری نیاز است که آنتی ویروس شما همیشه به روز باشد و شما می بایست حداقل هر چند روز یک بار عملیات آپدیت را انجام دهید. همانطور که می دانید براي آپديت آنتی ویروس نود 32 یا اسمارت سکوریتی خود بايد قبل از آپديت، یوزرنیم و پسورد آن را وارد کنید تا نرم افزار آپديت شود در واقع اين يوزرنيم و پسورد کليد اتصال آنتي ويروس سيستم شما به سرور اصلي Eset است. و شما می بایستی هر 5 روز یکبار تمامی مراحل دریافت و تعویض Username و Password را انجام دهید.
NodLogin نام نرم افزاری است که به محض اتصال به اینترنت با دریافت Username و Password جدید از سرورهای های رسمی شرکت Eset و تعویض آن با یوزرنیم و پسورد سوخته موجود در نرم افزار عملیات آپدیت را به صورت کاملآ اتوماتیک انجام می دهد. و به این ترتیب دیگر نیازی نیست که شما هر 5 روز یک بار خود، تمامی مراحل آپدیت کردن آنتی ویروس را انجام دهید.
قابلیت های کلیدی نرم افزار NodLogin:
- اتصال به اينترنت با دريافت Username و Password جديد از سرورهاي هاي رسمي شرکت ESET و تعويض آن با يوزرنيم و پسورد سوخته موجود در نرم افزار
- حجم اندک
- تست پسوردها پس از دریافت از اینترنت
- امکان قرار دادن خودکار Username‌ و Password‌ در برنامه
- امکان کار با تمامی نسخه های NOD32‌ و Smart Security
- امکان تست سریال برنامه در ابتدای راه اندازی ویندوز
- امکان کار با نسخه های ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی
- امکان اطلاع دادن به کاربر در مورد انتشار نسخه جدید
- و ...

برای اینکه برنامه بتواند کار خود را به درستی انجام دهد بهتر است در تنظیمات آنتی ویروس (با فشردن کلید F5 برروی کیبورد) و در قسمت Exclusions مسیر نصب برنامه یعنی C:\Program Files\UlisesSoft را اضافه کنید و همچنین Web access protection را غیر فعال نمایید. پس از اجرای NODLogin و آپدیت شدن یوزرنیم و پسورد، مجدداً Web access protection را فعال نمایید.
- بخش Exclusions در ESET در زیر شاخه Computer -> Antivirus and anrispyware قرار دارد.
- بخش Web access protections در ESET زیر شاخه Web an email -> Web access protections قرار دارد.
 

مشخصات

حجم فایل: 0.777 + 0.861 مگابایت
تاریخ انتشار: 08:50 - 90/11/24
امتیاز:

لینک های دانلود

دانلود - نسخه 32 بیتی - 0.777 مگابایت | لینک کمکی


دانلود - نسخه 64 بیتی - 0.861 مگابایت | لینک کمکی

رمز فایل www.p30download.com



:: موضوعات مرتبط: دانلود NodLogin v10.0.6 x86-x64 - نرم افزار دریافت و آپدیت خودکار Username و Password آنتی ویروس Nod32 , ,
:: بازدید از این مطلب : 986
<-PostRate->
|
امتیاز مطلب : <-PostRateResult->
|
تعداد امتیازدهندگان : <-PostRateCount->
|
مجموع امتیاز : <-PostRateTotal->
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

دانلود ESET NOD32 Antivirus v5.0.95.0 - نرم افزار آنتی ویروس نود 32 

آنتی ویروسی قدرتمند، محصولی از كمپانی Eset است كه از سیستم قدرتمندی برخوردار بوده كه نهایت سعی خود را برای جلوگیری از نفوذ ویروس ها به رایانه شما میكند. شركت Eset، این محصول را بیشتر برای كاربران حرفه ای در نظر گرفته است، در واقع این نرم افزار برای كاربرانی كه قصد دارند مسائل حفاظتی رایانه خود را تا بالاترین سطح ممكن تنظیم كنند ایده آل است.
Nod32 از روش های مختلفی برای تشخیص ویروس ها استفاده میكند و عمدتاً بر پایه دو روش اكتشافی (heuristic) (یعنی پیش بینی هوشمندانه نسبت به فایل هایی مشكوك به آلودگی هستند) و تشخیص امضاء كار میكند، این امضاء ها به صورت خودكار در قالب فایل های نسبتاً كوچك به سرعت از اینترنت دریافت شده و برنامه را در كمترین زمان ممكن (حتی برای كاربران DialUp) به روز رسانی میكند. زیبایی این برنامه بیشتر در این امر است كه توانسته كارایی عالی را با حجم كوچك و ساختار ساده و بدون كمترین اختلال، در هم آمیزد. Nod32 برای آن دسته از كاربرانی كه از نصب نرم افزار های امنیتی بزرگ (كه عملا از قدرت و كارایی سیستم می كاهند و كاربر را سوال پیچ میكنند) خسته شده اند، انتخابی ایده آل است، چراكه این برنامه كار خود را به آرامی در پس زمینه سیستم انجام داده و هیچ مزاحمتی برای شما ایجاد نخواهد كرد. این برنامه قادر است تك تك درایو ها یا پوشه های انتخابی شما را ویروس یابی كرده و حتی در حین مرور اطلاعات كامپیوتر، در صورت مواجه شدن با ویروس، این موضوع را بصورت خودكار به اطلاع شما برساند.
قابلیت های کلیدی نرم افزار ESET NOD32 Antivirus:
- ThreatSense® technology چک کردن کد ها برای پیدا کردن برنامه های مخرب مانند ویروس ها، برنامه های جاسوسی و ...
- جستجو کننده ای بی نظیر و هوشمند برای پیدا کردن File هایی که مشکوک به آلودگی های جدید و ناشناخته هستند
- محافظت از تمام راه های نفوذ ویروس ها به سیستم شامل : SMTP، POP3، HTTP و all local و removable media
- جلوگیری از اجرا و انتشار File های آلوده به ویروس
- توانایی پاک کردن برنامه های مخرب فعال در حافظه
- پاک کردن آلودگی از File هایی که فقط خواندنی هستند. (مانند File های DLL در حال اجرا)
- اجرای خودکار در هنگام بالا آمدن ویندوز
- آپدیت ساعتی آنتی ویروس و کم حجم بودن حجم آپدیت های دانلود شده (مناسب برای سرعت های پایین)
- اسکنر بسیار دقیق
- پاک کردن ایمیل شما از ویروس ها و تضمین امنیت آن
- تشخیص اتوماتیک درایوهای فلش و USB و پیشنهاد اسکن برای آن ها
- ابزار های سیستم
- توانایی دفاع از خود در برابر نرم افزار های مخرب و ناتوان کننده
- بهبود بسیاری از قابلیت های پیشین
- و ...
 

مشخصات

شرکت سازنده: ESET
قیمت: 40.00 دلار آمریکا (صرفاً جهت اطلاع)
حجم فایل: 49.5 + 53.6 مگابایت
تاریخ انتشار: 15:30 - 90/9/19
امتیاز:

راهنمای نصب

1- اگر نرم افزار را قبلاً نصب کرده اید ابتدا آن را حذف و سیستم خود را Restart کنید.
2- فایل کرک را دانلود کنید و ESET PureFix.exe را اجرا کنید (برای اجرا در ویندوز ویستا و 7 بر روی آن راست کلیک کنید و Run as administrator) را بزنید.
3- دکمه Enable را بزنید و نصب نرم افزار را شروع کنید تا پایان نصب پنجره کرک را باز نگه دارید.
4- در پایان نصب، سیستم خود را Restart کنید.

توجه: برای Uninstall نمودن نرم افزار فایل ESET PureFix.exe را اجرا کنید دکمه Disable را بزنید و سپس نرم افزار را حذف کنید.
 

 دانلود کرک (قبل از نصب باید اجرا شود)

 دانلود - نسخه 32 بیتی - 49.5 مگابایت | لینک کمک

 دانلود - نسخه 64 بیتی - 53.6 مگابایت | لینک کمک

رمز فایل www.p30download.com



:: موضوعات مرتبط: ESET NOD32 Antivirus v5.0.93.0 Final x86 , ,
:: بازدید از این مطلب : 656471
<-PostRate->
|
امتیاز مطلب : <-PostRateResult->
|
تعداد امتیازدهندگان : <-PostRateCount->
|
مجموع امتیاز : <-PostRateTotal->
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

RSS

Powered By
loxblog.Com